tirsdag den 6. september 2011

labor day weekend :D



uhhh der er så meget at skrive herinde!! vil kortne det lidt ned. i

i fredags tog vi på weekend tur, til star lake hvor m

in værtsfamilie har et sommerhus og der har vi så været til i dag mandag som er en helligdag kaldet labor day herover. det er tradition at en stor del af familien mødes i sommerhuset og holder labor day olympics som består af en masse små lege og spil. hvilket var mega sjovt :D denne weeke
nd stod også på en masse amerikansk mad! og hvis der er en ting i hjemme i danmark skal være kede af at i ikke har i nærheden er det pop-tarts og frensh vanilla coffee cremer! det er noget af det bedste jeg er stødt på ind til nu. jeg havde det mega hyggeli
gt med hele familien, selvom jeg stadigvæk ikke kan finde rundt i deres navne :D de tog alle godt i mod mig og vi havde det mega sjovt hele weekenden. jeg har også smagt nogen mega underlige is. det er lidt ligesom slush ice som bliver mast sammen hvor du selv vælger smag :D

og en lille ting til mine forældre derhjemme :D jeg har lært at bruge vaskemaskinen og det kører for mig :D - roder ikke. håber i har det godt<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar