onsdag den 28. september 2011

Homecoming og shopping

havde en mega hyggelig sleepover hos cassidy sidste weekend :D vi tog i biografen to gange faktisk, og kiggede på homecoming kjoler, homecoming er en tradition på de fleste amerikanske skoler hvor man klæder sig fint på, så for vores vedkommende står den på kjole for det meste korte til homecoming og lange til prom som er til sommer før skole afslutningen :) jeg fandt ingen kjole den dag, desværre. søndag var vi til min host fætters fødselsdag og direkte efter, til celebration of life party (noget man gør ligesom en begravelse, bare med musik, billeder og mad m.m) da min host mors bedstevenindes datter døde i en bilulykke før jeg kom :( det var hyggeligt, selvom stemningen var presset som den nu er med sådan nogen ting.

mandag var jeg med lydia maddie og mariana i grand rapids efter skole for at spise suhsi og hygge os :D det var en mega fed dag :) selvom der var kø på motorvejen :D

i går var jeg i et af vores to store shopping centre med, mariana og katey. mariana er fra brasilien og det er nu meget rart at have en god veninde som også er udvekslingsstudent :) vi havde det mega sjovt, og endelig fandt jeg den rigtige kjole for homecoming og sko :)
det var en mega hyggelig dag og jeg ser frem til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar