torsdag den 22. september 2011

en "lille" update

Hej alle sammen :D
jeg ville gerne skrive noget mere herinde, men har bare ikke rigtig tid til det :) har jeg sådan set heller ikke nu, men tager lige en pause fra rockefeller, railroads, poll tax og chinese exclusion act. jep der er sørme test i american studies i morgen :S er lidt nervøs men så længe jeg ikke dumper går det nok. uhh det længe siden jeg har skrevet herinde. jeg har fået det meget bedre :D jeg har ikke ligeså meget hjemve mere selvfølgelig tænker man på alle dem man holder af og hvad de mon går rundt og laver, men det er ikke noget der ikke er så det skal være.

2. uge i skole :) jeg startede ud med at ændre mine fag, jeg havde snakket med min værtsmor leota, om at jeg synes at det var for hårdt både at have engelsk spansk og american studies på samme tid allerede, jeg følte lidt jeg gerne ville falde til og få nogen venner. hvilket aldrig ville blive en mulighed så længe jeg brugte al min tid på lektier. så jeg fik flyttet engelsk til næste semester så jeg nu har et andet fag der hedder independent living - du lærer om at flytte hjemme fra, hvad du skal kigge efter når du lejer eller køber hus/lejlighed m.m :) ellers er mit skema som det hele tiden har været

1. time clothing (tøj design/ håndarbejde)
2. time american studies ( samfundsfag mixet med historie)
3. time design (blandet billedkunst)
4. time independent living ( lær at bo selv fag)
5. time spansk

tirsdag var jeg til audition på det store teater stykke der starter dette efterår og jeg ville gerne være backstage crew, hvilket jeg så blev :) katey havde fortalt mig om det og ind til videre er jeg super glad for jeg har tilmeldt mig det, folk er super søde og åbne :)
onsdag tog jeg hjem til katey efter skol, hvor vi lavede nogen lektier og senere tog vi ned i byen for at spise på en mega god mexicansk resturent med hende, hendes bror og farmor :) det var super hyggeligt bagefter tog katey og jeg over på den dejligste cafe i byen som hedder epic får at drikke en kop kaffe, vi mødte tilfældigvis hendes ven Austin og faldt i snak, det var super hyggeligt. torsdag tog jeg i youth group med Alysha, min host kusine :) youth group er noget kirken har for unge om aftenen, jeg må indrømme jeg havde regnet med noget kedelig bibel læsning, men sådan var det ihvertfald ikke. der var skateboard og "make your own T-shirt" konkurrence, mini koncert med en mega nice rapper, rock musik og photoboot :D jeg gik faktisk hen og vandt et gavekort fordi jeg vandt t-shirt konkurrencen :)

weekenden blev brugt ved big star lake i vores sommerhus hvor leota og jeg, plantede 53 planter hvilket var super hårdt men også meget sjovt da vi skiftes til at falde på numsen fordi der var så mange røder i jorden. :) lidt af familien kiggede forbi og jeg prøvede at bage vores super gode chokolade kage hjemme fra danmark af, det gik ikke så godt. havde glemt de ikke bruger gram eller kilo her, så jeg måtte tage den på øje mål. :) kagen blev ikke som den skulle overhovedet!! men smagte nu stadigvæk super godt. men jeg giver ikke op, jeg prøver da bare igen :) søndag eftermiddag stod på lektier og football game i TV'et DETROIT LIONS!!!! wuuhhuu!:)

denne uge har ind til videre stået på første dag med resten af teater holdet, hyggelige lektie timer på cafe epic :) og det for vilde koncert i går ! det var så mega fedt som det kan blive ! fem rock bands live! wuhuu det var mega cool tog til grand rapids sammen med katey hvor vi købte nogen hotdogs på mad dogz som katey's kærestes far ejer :D bagefter kørte vi ind til city hvor vi mødte hendes fyr, spiste og gik lidt rundt. stødte på en mega lækker brasiliansk chokolade cheesecake, mmhhhh vi tog hen til van andel arena for at komme ind til denne festival :) jeg fik sagt hej til Atilla, en af de andre udvekslingsstudenter fra sverige, som var i New York sammen med mig. bandene der spillede var, escape the fate, bullet for my valentine, seether, three days grace og avenged sevenfold :) der kommer nok et videoklip eller to senere når jeg får tid til at kigge nærmere på det :) men fedt var det, især når man pludselige står lige ved siden af guitaristen fra en af sine ynglingsbands og bare stirrer på ham og så på ens venner og spørger om det nu også er ham. hvor efter en dame der arbejde ved koncerten kom løbene over mod alle os 30 mennesker der stod i kø til at få gratis energy drinks. hun blev godt nok sur på guitaristen fordi han havde forladt band området uden nogen vagter, hvorefter han siger "jamen der er gratis energy drinks jo" det var nu en ret sjov oplevelse :) jeg havde det mega sjovt. har fået nogen flere venner og det kører bare herover i staterne

i morgen står på skole og biograf tur med familien :) skal nok skrive snart og ligge billeder ud. håber i har det godt<3 savner jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar