torsdag den 1. september 2011

Endelig fremme

hej igen :D

vi kom til NY som planlagt d. 26 august. desværre skulle orkanen irene selvfølgelig ligge et kig forbi NY så der blev ingen tur dertil. vores fly blev aflyst og rykket til onsdag. alt det med orkanen var ikke slemt overhovedet. det regnene en masse. heldigvis kom vi alligevel på manhattan og det var så fedt, at se Ttimes Square om aftenen, med alle de blinkede bygninger m.m

i går kom jeg til min familie, vi var alle mega nervøse i flyet. men da vi så de glade familier stå med flag og skilte kunne man ikke andet end at smile stort. nu sidder jeg på mit værelse med min nye lillebror pierce og spiller spil. :D glæder mig til første skoledag og en masse nye oplevelser. kommer til at savne folk fra campen, der fik man en masse nye venner :D hvis i læser det her, må i lige skrive engang i mellem :D

skriver snart igen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar