torsdag den 12. januar 2012

nytårsaften

nytårsaften herover i USA må jeg erkende ikke er noget særligt. jeg tog om formiddagen over til min bedstemor med hele familien hvor vi spiste mad og byttede de sidste julegaver! jeg har en mega stor værtsfamilie. senere tog jeg hen til min veninde Brittany hvor vi havde en lille fest med nogen af vores venner! det var nu meget hyggeligt! vi så times square og "the ball drop" hvilket var meget sjovt, selvom jeg nu savnede danmark og vores åbenbart vilde fester til nytår! jeg fik dog tid til at kontakte folk derhjemme og skype med mine forældre! :) og nårrhh ja dronnigens tale!men der var intet konfetti, kransekage eller stor middag! så det glæder jeg mig til næste år

jeg har forresten fået nogen sprog problemer så undskyld min dansk gramma og tale. det er helt rodet rundt i mit hovedet, engelsk er blevet hverdag. når emilie eller clara som også er fra danmark og går på min skole, hvis vi har en samtale eller prøver på det på dansk. går der altid rod i det og vi står der og griner af hinanden !<3 det er nu meget morsomt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar