mandag den 2. januar 2012

JUL!!

så blev det jul i USA! vi fik hentet vores juletræ og pyntet det hjemme i stuen i de danske farver til ære for mig!

den 24. december tog vi hen til min onkel (min værtsbror's bror) hvor vi spiste mexicansk mad og lavede julekager, så fodbold m.m. om aftenen stillede mine brødre småkager og mælk frem til julemanden, så han kunne få noget at spise når han kom forbi om natten. de skrev en lille hilsen til ham som de lagde tæt på kagerne og smuttede spændt i seng. jeg blev oppe med michael ind til de begge sov så vi kunne fjerne tingene og putte gaverne under træet, næste morgen d. 25 væggede pierce og liam mig da han løn ned af trapperne og råbte "det er jul! julemanden har været her" vi alle sammen åbnede gaverne under træet og dem vi der var havnet i vores strømper over pejsen :D
præcis som i film. efter det spiste vi jule morgenmad og tog hen for at besøge michaels mor og hendes mand. vi mødtes med resten af den store familie byttede gaver og spiste en masse mad og kager:D jeg fik skypet mine forældre og sendt sms'er til jer derhjemme, hvilket betød meget for mig. jeg fik en masse fede gaver der i blandt en masse ting til scrapbooking som er en af leota's hobbyer så vi skal lave en bog om mit år her sammen!! :D

håber i alle har det godt derhjemme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar