tirsdag den 18. oktober 2011

homecoming


Så blev det homecoming weekend!
vi startede ud med fredag i sidste time i skolen at mødes i gymnastik salen hvor vi gjorde klar til den store football kamp om aftenen med musik, spil,
og en masse sjov i et enormt show for hele skolen. jeg tog med katey ud at shoppe og derefter til football kampen! som vi vandt! GO rockford rams!! katey sov hos mig og lørdag stod den på den helt store omgang, hår, makeup, kjole og sko! min værtsmor kørte mig hen til maddies hus, hvor vi mødtes og spiste, derefter tog vi billeder og så gik turen hen til skolen hvor homecoming fandt sted. det var anderledes men sjovt at se alle eleverne
i fint tøj m.m :) jeg havde det enormt sjovt, dansede og snakkede:)

efter dansen tog vi hen til emily til afterparty og efter det hjem til mig og sove. jeg vågnede op og besluttede at bage danske pandekager til mine veninder som morgenmad og de elskede dem hvilket jo var super <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar