lørdag den 8. oktober 2011

homecoming forude :D

så blev det weekend så jeg kan skrive lidt herinde, så i kan følge lidt med i hvad der sker herover i Michigan. denne uge har været ret mixet, først og fremmest er min bror blevet syg, han har haft feber i to uger og doktorene kan ikke finde ud af hvad der er galt med ham, så mine værtsforældre har sovet på sofaen og givet ham medicin hver tredje time døgnet rundt. han er heldigvis blevet bedre efter nogen sprøjter og en dag på hospitalet, så vi håber det ikke er noget alvorligt. i dag lørdag har vi været i Grand Rapids for at se nærmere på artprize, artprize er en begivenhed hvor kunstere fra hele usa, kommer til michgian for at udstille deres kunst over hele byen, i håb om at vinde:) folk tager til byen og stemmer på deres favorit. det var meget sjovt at se alle de billeder og skulpturer lavet af alt fra sodavandsdåser, lego, nummerplader til store malerier :) i torsdag var jeg til fodbold kamp med nogen af mine veninder, det var super hyggeligt før kampen tog vi hen til en fotograf for at se på graduation billeder af min veninde maddie, de var virkelig gode.

næste uge står på spirit week! hvilket er ugen op til homecoming. skolen har et nyt tema hver dag, som man så skal klæde sig på efter. det skal nok blive sjovt

mandag: collage day - tag noget på med det collage du skal på, eller din favorit
tirsdag: 80's day - klæd dig på som de gjorde i 80'erne
onsdag: wear a ugly sweater- tag en grim sweater på
torsdag: flannel day - tag noget på der er ternet
fredag: RAM's pride - klæd dig i skolens farver og gå til den store football kamp!
lørdag: homecoming dance på skolen!:D

efter homecoming på lørdag skal jeg have en sleepover med fire a mine veninder i vores hus, så jeg skal ud at handle ind til cupcakes og en masse andet tøset sleepover stuff <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar